Fara publicitate la Opera
In dorinta de a cuceri piata dispozitivelor mobile, in speranta ca viteza de incarcare a site-urilor precum si organizarea paginilor au o relevanta majora, Opera testeaza inca din martie anul acesta sistemul de eliminare a advertorialelor de pe paginile incarcate de browser.
Dupa ce a lansat o versiune beta, Opera devine browserul capabil sa blocheze reclamele atat de deranjante.
Saltul urias in ceea ce priveste viteza de incarcare a paginilor, este contrabalansat de scaderea incasarilor din reclame, si daca este sa ne gandim bine, si Google a ales aceasta varianta, utilizand AdBlock Plus, considerand mai putin costisitoare pierderea incasarilor din reclamele de pe pagini fata de mentinerea interesului public pentru motorul propriu de cautare.
O declaratie a unui oficial Opera afirma ca ne putem astepta la viteze de incarcare cu 90% mai mari decat in versiunea anterioara ceea ce reprezinta, daca e sa ne gandim bine, un urias salt inainte pentru calitatea si mai ales pentru eligibilitatea acestui browser, si o viteza cu 45 % mai mare decat viteza de incarcare a paginilor pe browserul Google.
Pe langa viteza de incarcare a paginilor, Opera castiga si prin continuitate. experienta accesarii paginilor devenind mai targetata, fara atat de multe discontinuitati cauzate de bannere, de o multitudine de optiuni, atat daca accesati browserul de pe PC dar si daca utilizati mini Opera, de pe un dispozitiv care ruleaza Android.
Cum se blocheaza reclamele
Pentru Opera mini, este suficient sa accesati menu-ul O , dupa care sa alegeti sa activati sau sa dezactivati reclamele, dupa cum doriti.
Similar, pentru Opera, puteti sa accesati setarile si sa blocati sau sa deblocati de acolo reclamele ce apar pe pagini.
O alta posibilitate este ca pe prima pagina pe care o accesati sa decideti blocarea sau deblocarea reclamelor in fereastra pop-up care va apare.