Stire in avanpremiera: Yahoo! cumpara Xobni
Yahoo! nu pare sa poata sta o saptamana fara sa adauge alta perla in portofoliu.
Imediat dupa Ziua Independentei, sarbatoare foarte importanta pentru americani, reintineritul gigant va face primele miscari pentru achizitionarea Xobni, care se descrie a fi „o agenda inteligenta”.
Alaturi de produsele Microsoft Outlook si Gmail, Xobni (” inbox” scris invers) a dezvoltat o platforma care, in esenta, aduna toate persoanele pe care le-ati contactat vreodata (indiferent daca ati contactat persoanele respective prin e-mail, mesaje text, telefonie, etc.) si incearca sa unifice si sa organizeze aceste date pentru a furniza detalii de contact cat mai complete. Aceste fisiere vor fi de asemenea completate cu date de pe site-uri de socializare precum Twitter sau Facebook.
Xobni ofera, de asemenea, persoanelor sau institutiilor, optiuni de gestionare a e-mail-urilor, contactelor, fisierelor, fara ajutor IT sau cu ajutor limitat. Echipa Xobni a confirmat zvonurile despre fuziune printr-un post pe blog miercuri, opinand ca Yahoo intelege viziunea firmei si beneficiile aduse de aceasta dincolo de o simpla agenda pentru calculator sau smatphone, Xobni, care are sediul in San Francisco, se pare ca isi va muta operatiunile in cartierele generale Yahoo! in Sunnyvale.
Xobni ofera, de asemenea, persoanelor sau institutiilor, optiuni de gestionare a e-mail-urilor, contactelor, fisierelor, fara ajutor IT sau cu ajutor limitat. Echipa Xobni a confirmat zvonurile despre fuziune printr-un post pe blog miercuri, opinand ca Yahoo intelege viziunea firmei si beneficiile aduse de aceasta dincolo de o simpla agenda pentru calculator sau smatphone, Xobni, care are sediul in San Francisco, se pare ca isi va muta operatiunile in cartierele generale Yahoo! in Sunnyvale.
In vreme ce utilizatorii curenti (inclusiv oamenii de afaceri deja inscrisi) nu vor fi initial afectati (cel mult un an de aici incolo), un numar de schimbari vor interveni imediat ce actele vor fi semnate.
Xobni are o intreaga pagina FAQ pentru clientii curenti sau pentru cei care vor fi, explicand care produse si caracteristici vor continua sa functioneze de maine.Cea mai notabila diferenta este ca Xobni nu mai accepta achizitia de produse premium. Mai mult, Xobni pentru BlackBerry si Android nu se mai poate descarca, semnaland faptul ca aceste servicii se vor plia, probabil, pe un alt produs Yahoo!
Nu au fost descoperite detaliile financiare ale acestei tranzactii, se pare ca Yahoo! ar fi platit aproximativ 30 de milioane de dolari, pana la 40 de milioane de dolari pentru Xobni.